Blog aku, suka hati la nk post apa kan... ~ King Young Hunters

Sunday, September 23, 2012

Blog aku, suka hati la nk post apa kan...

Bosan bosan bosannnnnn!!!!!!!!!!
sayang betulkah kau menyayangi aku? kadang aku sunyi sendiri, engkau tidak hadir.. Ikhalas aku bingun sayang.. Bengun dengan sikap mu.. Kamu masih tidak mengenali ku, dulu kamu sering tanya keikhalasan dan kejujuran.. Aku bangga seketika dengan kesungguhan sikap mu, dan sekarang aku jadi bingun setelah aku belajar untuk mengenali mu, sebenarnya  Aku belajar untuk setia sayangg.. Sekarang kamu hilang tanpa khabar.. aku sebenarnya rindu kamu sayang.. 


Sayanggg~ kemana kamu? aku ingin tanya sesuatu dari mu.. tak cukup sms saja dari mu yang ku ingin.. Aku mula curiga.. aku telah ambil keputusan ingin memutuskan hubungin ini.. Aku tak mau menaruh harapan.. aku tak suka menaruh harapan sayang.. Mungkin ini keputusan yang terbaik untuk diri kita sayang, aku tak punya apa2 dan aku tak mau sakit hati dikemudian hari.. Aku takut kamu menyesal kerna kamu tidak mengenaliku.. 

Maaf sayanggg~ aku ingin mengundur diri.. Aku perlukan seseorang jujur dan ikhalas, yang paling penting mengatahui kelemahan pada diri ku.. Errmmm :D

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

shout box

bueh2 cinta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...